Podle Gartneru mají chytré brýle (například Glass od Google) potenciál zvýšit efektivitu pracovníků v odvětvích jako je výroba, servisní činnost v terénu, maloobchod nebo zdravotní péče. Největší zisky z využití chytrých brýlí (až miliarda USD ročně) se přitom v následujících třech až pěti letech očekávají v oblasti servisní práce v terénu, a to ve spojitosti s rychlejší diagnózou a rychlejším odstraněním problémů bez nutnosti nasazení dalších specialistů.
Gartner odhaduje, že během příštích 5 let budou chytré brýle nasazeny v 10 % amerických společností – jako oficiální politika/implementace, jinak řada lidí bude při práci používat i svá soukromá zařízení. Další rozšíření technologie se očekává s poklesem cen a doladěním uživatelského rozhraní.
Samotné přijetí technologie má být na počátku relativně pomalé, protože užitečnost chytrých brýlí závisí na dostupnosti speciálních aplikací. Postupně však bude vznikat příslušný ekosystém. I v těch odvětvích, kde se předpokládá nejpomalejší nasazení těchto technologií (média, bankovnictví, pojišťovny…), se pro ně nějaké využití najde.