Zadavatele reklamy ve venkovním prostředí samozřejmě zajímá, jakou skupinu tímto způsobem vlastně osloví. Systém Next Generation Digital Signage Solution pro rozpoznávání tváří vyvinutý společností NEC by jim v tomto ohledu mohl pomoci, dokáže totiž se slušnou spolehlivostí odhadnout pohlaví a věk kolemjdoucího. Systém neukládá vlastní snímek obličeje – to by mohlo narazit na různé předpisy […]
Zadavatele reklamy ve venkovním prostředí samozřejmě zajímá, jakou skupinu tímto způsobem vlastně osloví. Systém Next Generation Digital Signage Solution pro rozpoznávání tváří vyvinutý společností NEC by jim v tomto ohledu mohl pomoci, dokáže totiž se slušnou spolehlivostí odhadnout pohlaví a věk kolemjdoucího.
Systém neukládá vlastní snímek obličeje – to by mohlo narazit na různé předpisy o ochraně soukromí, bylo by to datově náročné a z pohledu zadavatele reklamy i zbytečné. Uloží se pouze informace o věku a pohlaví. Pohlaví se určí údajně spolehlivě, u věku by odchylka od skutečnosti neměla být vyšší než 10 let.
Systém lze nastavit i tak, že sleduje nikoliv lidi procházející kolem, ale jen ty, kdo na reklamní ploše přímo spočinou pohledem, tj. kde je obličej kamerou zachycen zpředu. U těchto lidí je ostatně i rozpoznání nejspolehlivější.
Zdroj: Computerworld.com
Komentáře
Napsat vlastní komentář
Pro přidání příspěvku do diskuze se prosím přihlašte v pravém horním rohu, nebo se prosím nejprve registrujte.