Kanadský výrobce počítačových her Frozen North Productions nabízí Bioblox, variantu Tetrisu propojenou se snímačem pulzu (podobně jako jiné hry jsou propojeny se snímačem alfa vln).
Pokud hodnota pulzu roste (hráč má na snímač položenou levou ruku), se mění i rychlost padajících kostiček. Tím je hráč instruován, že by se měl zklidnit. Zatímco některé počítačové hry mají za cíl hodnotu adrenalinu zvýšit, Tetris ve variantě zvané BioBlox má mít na nervy účinek uklidňující.
Podobná varianta Tetrisu se objevila už před téměř 10 lety, tehdy ovšem byla určena pouze pro konzole Nintendo.
Zdroj: New Scientist
Úloha vpravdě filozofická: Co by se podle vás mělo ale dít s rychlostí padajících kostiček, pokud hodnota hráčova pulzu stoupá? Měla by se hra v takovém případě stávat jednodušší, nebo naopak obtížnější?